VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

سین هفتم... سیب سرخی ست..
حسرتا.. که مرا.. نصیب.. از این سفره سنت.. سروری نیست..

Agh Teymoor - AHMAD

اینکه من به شمامیگم خر هستین بهتون بر نخوره برین بگین که به ما فحش داد...برید بگید شخصیت ما رو والاتر و بهتر از اون چیزی که هست شناخت...!
                                                                                                                    abG faT

بیزارم ازت..بیزارم..می فهمی...نه...مطمئنم که نمی فهمی...اگه تو آدم بودی که...
نمی خواستم با مرگ شروع کنم ولی با این لا مذهب شروع شد مطمئنا آخرشم با همین کثافته...واقعا چی پیش خودت فکر کردی که حتمی باس تسلیت بگی...می بینی یارو خودش کنار اومده حتمی باس دوباره اشکشو در بیاری؟؟؟...تا کی میخوای به این ایرانی بازیت ادامه بدی خره...پایبنده سنتی مثلا؟اینکه رو برد مدزسه تسلیت میگی سنته؟؟ همه اینا باس این بود که بگم چرا باس یه پسر ۲۰ ساله و اندی بمیره بعدش تو مدیر نفهم هنرستان  ما...همین تو خرفتی که با ماهی یه بار سکته قلبی زنده میمونه...این انصافه...کجاش اخه؟؟؟؟؟؟؟
اینکه میگم ازت بیزارم رو هیچ وقت درک نمیکنی گوساله...از مرگ هم بیزارم..از تو خواننده ی گرام هم که نیشت بازه و داری میخونی بیزار...بیییییییییییزارم آقا بیزار...|:
                                                                                                                   abji fati

می نویسم.. اظهار وجودی شاید.. جلب توجهی حتی.. امضایی در پایش.. پابلیش می کنم و.. تو داری آن را می خوانی.. به چه فکر میکنی؟؟ انتظار پایانش را می کشی؟ یا شاید دنبال چیزکی به درد بخور می گردی؟؟
 نه.. پیدا نمی کنی.. فکر نمی کنم..
درمان تو اینجا نیست..

abG faT

یک شکل که به بی نهایت بودن مشهور است.. دایره.. ولی بسته به این که دهانه پرگار را چقدر باز کرده باشی نهایت شکل معلوم می شود.. آدم را یاد زمین می اندازد.. یاد زندگی در زمین..

Agh Teymoor

busy
بعضی ها همیشه مشغول هستند.. !!

Agh Teymoor - DARVAG