VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor


ازتو متنفرم.....از چشمانت بیش..!
همیشه انعکاسی از خودم را نشانم داده....
ازت متنفرم عزیزم....چون ژرفای چشمانت درونم را نشانم داده....
تنها در خواب همچو بتی می پرستمت....زیرا تنها آن هنگام است که چشمانت از گناه دورند...
از گناه....از من...
ازتو متنفرم.....از چشمانت بیش..!
همیشه انعکاسی از گناه را نشانم داده....
                                                                                                                      مهشاد

- مثله ساعت؟
- نه! ارزش قطعات ساعت با هم یکی نیست..
- پس مثله پازل؟
- نه! اگه یه تیکه پازل گم بشه کار ناقص میشه!
- پس چی؟
- مثله لگو.. کنار هم بودنشون فقط با حضور یه بچه معنی پیدا میکنه.. در عین حال با گم شدنه یکیشون چیزی از هم نمی پاشه!!

T

بیدار شدم . شب بود. خوابیدم. روز بود. کار کردم.شب بود  زاییدم شب بود زاییده شدم شب بود غذا خوردم شب بود بو سیدم شب بود بوسیده شدم شب بود ریدم شب بود بالا آوردم شب بود .....................................مردم............شب.........بود
ezat_dastpache

و خرس گنده آدمهایی که حتا با عاجدار کفشهایشان هم روزی زمین می خورند..
لذت انتقام را چشیده ای آیا هرگز؟؟

امضا: پونز!

T

اینک، ما ایم..
ما ۱۰ تن هستیم..
ده زخم خورده پلنگ.. ده نخواسته پوزش.. ده روی زمین افتاده پونز!!
آری.. ما ده پونز هستیم..

امضا: ۱۵!

T

همیشه از اینکه روی زمین بیفتم لذت میبرم !!

امضا: پونز!

T

دوستی دستی ست بلند شده از نگاه و کلام که خود را می سازد و بدی در آن معنی نمی دهد.. هر چه بلندتر، پرخاطره تر و مفیدتر !!

ezat_dastpache