VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

و این در حالیست که تعداد آدم های قابل تحمل اطرافت از شمار انگشتان یک دست تجاوز نمیکند
نظرات 5 + ارسال نظر
* سمیرا جوووووووووووووووووووووووو سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ب.ظ http://baaghali.blogsky.com

من میگم عاشقی سخته....
تو میگی سختیش رو تخته....
(( حیدر مریم زاده ))
سلام علیکم خوب هستین؟؟ - چرا سوتین نبستین؟ لابد خته بودین نبستین؟ - یا حموم بودین نبستین؟- شایدم بهتون گفتن این جوری بهتره که نبندین!!!!

گل از تو

چیدن از من

لب از تو

بوسیدن از من
من سمیرام .. از تهران... یه وب مسخره دارم که به لعنته خدا هم نمی ارزه.. داستان و ماستان و شعر و مر و عکس و مکس داره توش... اصلن دلم نمیخواد بیای تو وبلاگم.. اصلن... نه.. اصرا نکن...مدیونی اگه بیای.. حلالت نمیکنم...ایشالله سوکسه پردار بشی...
– اوه باشه... حالا که خیلی اصرار می کنی.... فقط 2 دقیقه چهل ثانیه ها... بیشتر نه!!!!!
منتظرماااااااااااااااااااااا ( ماچ ماچ ماچ )

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ق.ظ

:(

ّآیریس چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ق.ظ

همیشه دلم می خواس شیش انگشتی باشم! ایششش

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

ااااا ! آخر خودتم فهمیدی که جزوشونی؟ چه دیر !!!
ببینم : نا امید شدی ازش؟؟ D: !

لاف شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ب.ظ http://msh925.persianblog.com

بابا خوش به حالت . چون مشکل من در حالی است که تحمل اطرافیانم از یک بند انگشت بیشتر نیست!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد