VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

VAJAK

abG faT.. asghar1chesh.. Agh Teymoor

من خودم پاداش خودم هستم !!

T

I made an airplane out of stone
I always did like staying home
 
 

اومده میگه صداشو کم کن..اما نمیدونه این جوری فاز میده...اما حوصله گیرشو ندارم..
صداشو قطع میکنم...پنجره بازه...هدفن من گم شده...
از بیرون یه زنه میگه:برای دیدنه تو ثانیه هارو می شمارم....
ااااه ه ه .هنوز هم  آدمای احمق زیادی پیدا میشن....
تنها شاهد من marilyn manson که داره میگه..
                                                               Doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag
                                                              Godmod grotesque burlesque drag
                                                                Doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag
                                                               Godmod grotesque burlesque drag
                                                                Doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag
                                                              Godmod grotesque burlesque drag
                                                                          You're one of us!
                                                                                                              مهشاد

‌گوسفند......



گوسفندها رو بردند چرا گریه کردند......... چون بهشون گفتند گوسفند....



                                                      KAFTAR ZOGHY        

بزی ها بخوننند!!!!



بزها رو به چرا بردند...همه گریه کردند. گفتند ما بستنی می خواهیم..... باور کنید!!!

من متفاوتم............!
من با تمامی چیزهایی که شباهتی به من ندارند فرق دارم............!
                                                                                                                      مهشاد

آّه!!!!





   هیچ چیز رو نمی تونم ببینم!!!!!!


                          نمی دونم اشکال از چشمامه یا از محیط!!!!!!



                                                                                         kaftar zoghy